torsdag 24 februari 2011

Furuvurruuu :D

Tjolahopp =)


nu sitter jag och skriver ett inlägg från värmen :)! 
Helt underbart..


Fast dagen/natten började bra, så när vi sitter på planet känner alla hur det börjar skaka jävlar, så ja tror nog allt att alla trodde vi skulle dö, så alla kollar på varandra, sen hör man kapten att man ska ta på bälten och att det inte är någon fara, men helvete vad rädd jag va !
Sen landade vi o allt gick toppen tills vi kom till hotellet, kom in i rummet, MÖGEL och en KAKELAKA och skumt, så mamma gick och klagade och sen fick vi ett annat rum, men där va det också mögel. Mamma kan ej sova där det finns mögel och så fanns det inte sängar till oss alla fyra, så mamma och Anette gick upp o sa till o nu har vi fått ett bra rum :)
Sen gick mamma o anette ut och handlade vatten och lite annat, då passade jag och malin på att vila lite.. Sen va det bara upp o hoppa för att göra stan osäker.. Vi gick gatan ner o gatan upp o kollade i olika affärer och köpte jordgubbscigg:) MUMMA ! Sen begick vi oss till vårat favorit ställe, ROCK CAFE! där vi åt den underbart god tonfisk mackan..
Efter det så sprang jag och malin snarare upp till datan..
Så nu sitter jag och pratar med Andreas, herregud, jag saknar han sjukt mycket REDAN! och har bara varit ifrån varandra ett dygn . 


Nee så nu ska ja prata klart med han sen duscha och sova för att tagga SOL dag i morgon nere vid havet med underbara mamma syster och Anette ! :)


Ha det bra hemma i kylan och ta hand om er !!  Så ses vi när ja kommer hem...
// Linda Sandberg från Fuventura  ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar