måndag 21 februari 2011

Underbaaart :)!!

Tjolahooopp :)!!


Sitter här efter att jag haft en toppen dag..
Gick upp och sen va det ner till mormor och hjälpa henne, sen kom madde becca.. senare kom även den fina ANDREAS :D ! Så vi glodde på film o tjötade..
Och jag vet inte hur många gånger jag har packat om i resväskan idag =/  Tur att man börjar i tid.. haha 


Och i morgon kommer det en dag jag aldrig ville uppleva.. 
Min UNDERBARA morfar har varit död i 10år nu, Vill att han ska vara här och stötta mig i allt klantigt jag gör och stötta mig.. men han finns kvar i mitt hjärta, tänker på honom varje dag.. Och han VET att jag älskar honom !!


Så nu får alla sova gott, för det ska ja försöka göra..


Natti Natti.. Ta hand om varandra..


( jag och morfars Grav, <3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar