lördag 12 februari 2011

löööördag =P

hejsan. 


Nu är vi tillbax på ruta ett, att jag är sämt på att uppdatera bloggen, men vafan har man fullt upp hela dagarna så hinner man inte alltid.. 
Men veckan har gått kanon bra..
Möblerat om rummet, fått upp tvn på väggen och allt är mer eller mindre rosa :)!!!
Men ett problem som uppstod var att sängen gick sönder mitt i allt.. så fick i panik åka upp te A6 och köpa nya ben till sängen, SUCK!
Och inne på IKEA frågade mamma om dom hade stommar i 120 för min madrass är så bred, men då fick vi till svar att dom använder inte det i utlandet så därför tillverkas det inte längre :/  det är fan sinnes...


Men men, Igår hade mamma besök av barndomsvänner, det va kul o för höra massa saker som dom gjort när dom va mindre, sen idag taggar jag parteeeey =)!! ska bli nice. med vänner och så klart den fina :)!! 


Så nu önskar jag er en kanon fin dag och helg ute i snön och solen :)!!! Ta hand om er.. 
Massa kärlek och kramar till er från LindaSandberg 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar