söndag 20 februari 2011

Söndag :)

TjooFräääs :)!!


Måste börja med att säga att jag har haft en toppen helg :)
Fredagen: Satt jag hemma och kollade på Sally och käkade pizza, Mamma och syster va på bio.
Lördag: Vaknade, åkte upp till syster på A6, och träffade Henne,Klas,Johan,Erling, Jimmy och en tjej.. Så va med dom käkade och hade allmänt trevligt :)!!
Sen blev det hockey med den finaste :), Hv-Aik. Hv vann med 2-1 :)!!
Efter det åkte vi hem till mig och käkade sen drog vi till Frida och Jonnie och glodde tv och hade trevligt :)! Sen hem till mig och pratade och mös sen sov vi som stockar:), tills idag då jag vaknade när någon rörde på sig i sängen..:) inte varje dag man vaknar upp med dej :) och få se ditt leende på morgonen :)!! 
Sen åkte han till skolan och jag skulle kolla tv, men ja somnade som en stock och vaknade kl 5 på eftermiddagen.. så då gick jag ner till mormor och pratade skit, då träffade jag även kusinerna Lotta och Emil :) Alltid lika kul :)


Sen hem och började PACKA min resväska, för på Torsdag drar jag ;) haha, eller aa, mamma,syster och mammas kompis Anette ska åka till FUVENTURA :D:D:D!! Ska bli så skööönt med sol och värme. Så ni får ha det så skönt här hemma i kylan :P Ska tänka på er :) Och kommer även ha med mig datorn så jag kan blogga och kolla facebook på kvällarna när ja inte ligger vid havet och solar ;)!!!


Så tand om er här hemma.. så hörs vi :)!
// LindaSandberg                (jag och mamma på stranden:)! Från i vintras )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar