lördag 15 januari 2011

DåVaDetKväll =/

Ojoj, vad tiden går fort när man har roligt :)

Idag har ja ju skrivit fixat i Lottas rum, ojoj vad vi slet..
Men det blev endå 6påsar till sopphuset, och 5 till källaren.. inte illa =)
Sen fixade vi tacos med kyckling, GOTT !! Borde ni testa..
Tim & Emma är hemma nu också, vi är jätte sociala alla 4 vid var sin dator.. Kan inte bli bättre :P
I morgon kommer Ewa hem igen :) , Sen skall jag hem och rensa mitt egna rum.. KUL o se vad man har i alla lådor och skit ska slängaaas :D! Det gillas att kasta gammal skit som ej behövs.. 


Och jag mår bättre nu en vad jag gjorde innan idag, men nu e det på topp igen förutom värk i knäät, är så när man klantar sig.. För er som inte vet Trillade förra fredagen och gjorde något med min knäskål, men men man lever bara en gång. Blir det värre får jag gå till doktorn, men en så länge hjälper det med värktablett :) !!


Nehe, nu ska ja starta en film tänkte jag .. sen försöka sova.. är ju en dag i morgon okså..
Ta hand om varandra.. Och säg att ni älskar varandra :)!


//LindaSandberg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar