lördag 15 januari 2011

Tjolahoppsan =)

Hejsan Alla Som Läser :) !!


Denna veckan har varit toppen =), haft fullt upp.
Håller på att fixa om allt svart o grått i mitt rum till rosa, börjar bli riktigt fint :)
Nästa helg skall det tapeseras upp en fond vägg och tvn hängs upp =) 


Denna helgen är jag "barnvakt" åt Lotta, kusinen.
Igår fredag hade jag några kompisar på besök, så vi satt och pratade och kollade film.. Trevligt tack alla som va med :)!!
Idag blir det rensning av Lottas rum.. Kommer bli skit BRA!! 
Sen ikväll skall vi bara ha de mysigt :).
Dock böjar jag nog bli sjuk, känner att febern är på gång och magen är helt upp o ner vänd känns det som, men hoppas inte det varar länge.. vill inte bli sjuk.. har ju klarat mig hela vintern inte ens en förkylning har jag haft.. Hes börjar jag också bli..  men men livet känns på topp i alla fall :)


Nu får ni alla ha en toppendag i snö vädret för det ska jag ha ifall !! 
Ta hand om varandra, i morgon kan det vara försent.. 
// LindaSadberg. 


(bilden bjuder jag på, den enda jag har på mig o lilla Lotta.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar