söndag 30 januari 2011

HATAR VAX!

Tjollahoppsan :)


Måste börja med att tacka alla som va med igår.. Helevet vad kul jag hade =) !!
Och det SKA bara göras om !! 
Förfest och sen krogen, med skjukt bra människor.. Dansade och hade sjukt kul..
Matilda sov över hos mig, vi kunde inte sova när vi kom hem.. Så vi låg i sängen och skrattade och lyssnade på musik ända fram till 7 i morse, då somnade vi gott.. Men inte fan hjälpte de, runt tio tiden ringer grabbarna grus och väcker oss och vill att vi ska gå upp så vi kan palla oss ner till stan och käka på Subway, GOTT!!
Efter det åkte jag hem till kusinen och kollade tv och SOMNADE i soffan, hihih, och även moster kom hem så det blev kaffe och massa allmänt prat himla mys!
Senare drog ja till syrran och överraskade henne, hehe. Så där blev det ennu mera kaffe och prat om killar och gårdagen och massa, mys på hög nivå..


Kom hem och skulle fixa en sak men det slutade i panik, så här med HATAR jag vax!! Men nu är allt återställt och paniken har lagt sig efter mammas AS garv åt mig.. hahahaha.
Så nu ska ja nanna kudde för i morgon ska ja ner till stan och träffa folk och sedan IKEA med moster :)!!


Sov gott folks, och ta hand om varandra man lever bara en gång.. Peace Out 








2 kommentarer:

  1. Haha, förlåt gumman. Men kunde inte låta bli att skratta heller när du ringde mig och hade panik. Vaxning är bra, när man vet vad man gör?! ;) Thihi!

    SvaraRadera
  2. hehe, ja det har du rätt i.. men gjorde som det stog men inte fan funkade det!! jävla skit..

    SvaraRadera