lördag 1 januari 2011

Nytt år ny blogg :) !

Hejj hejj ni som läser min blogg.

Nu har min fina kusin Matilda hjälpt mig med en ny blogg, så nu ska jag börja om på ruta ett. Kommer skriva om vad som händer i min vardag och lite annat smått och gått..

Nyss har det varit nyår, hade fest! Va sjukt kul, bästa kvällen på länge må jag säga.. Massa goa o glada människor. Och massa skratt.

Så nu satsar vi på ett nytt år med nya möjligheter :) !!
Hoppas alla haft en toppen nyår, och önskar er en god fortsättning på det nya året.
Tack alla som va med och gjorde min nyår toppen!!

Imorgon vet jag ej ennu vad dagen bjuder på, så om ni har något förslag, säg till :)!


(Bild från nyår, ville inte vara med på kort).


// Ta hand om varandra nu i kylan, en dag kan det vara försent.. Linda

3 kommentarer:

  1. jag hade det skit mysigt med er alla oxå // mathias

    SvaraRadera
  2. Trodde du verkligen att du inte skulle synas på bild om du blundade och skrynklade ihop ansiktet? ;-)

    SvaraRadera
  3. björn: nej haha,
    Liiimen: hade jätte mys med er oksåå..

    SvaraRadera