lördag 29 januari 2011

GodMorgon :)

God Morgon Världen :)!


Trost lite sömn inatt så är ja uppe på benen.. Kusinen kom in med kaffe nyss, underbart :)
Så nu ska ja ut på balkongen och ta mig en cigg och kaffe..Kan ju inte bli bättre..


Inatt låg jag och tänkte på massa saker.
Men kom fram till att folk med dubbelmoral kan ta och ta sig en funderare och inte snacka massa och sedan umgås med människan i fråga som man nyss pratat med mig om.. 
Börjar bli trött på att lyssna på min "vänner" när dom är ledsna, och efter dom pratat med mig om en viss person sen går det inte mer en en dag så är dom BÄSTA vänner igen..
Ni som känner er träffade kan ta o leta upp erat självförtroende.. och jag PALLAR inte leka doktor Phil mera när det endå bara är BULLSHIT!!! 


Nehe, idag är det LÖRDAG och det är party tajm senare :), kommer bli awsomeeee !!


Hoppas alla får en kanon dag :), för det ska ja försöka med.. 


//
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar