måndag 3 januari 2011

Måndag kväll.

hej hej ni som läser min blogg !!

Idag har jag varit iväg med mormor och handlat lite julklappar och käkat mat uppe på A6.
Även pratat med Thessan idag; ingen ska kunna dela på oss, han gjorde ett försök med lyckades inte, han är inte värdl våran uppmärksamhet. Love you gumman..
Sen kom mamma och hämtade mormor och mig på A6, då körde vi hem mormor sen åkte vi till media markt och köpte mig en dator, himla nöjd må jag säga.. Undra hur länge denna håller innan jag pajjar hårddisken, höhöhö.
Efter det blev det maxi, handlade rosor,tårta och frallor..
Blev fika hos syster och sara efter maxi..

Syster; Du ska veta att det är du som lärt mig en massa saker, och du är stark. Låt ingen trycka ner dig. Du är värdl det bästa det vet du!!! Finns ingen bättre storasyster, då får folk leta <3 !!

Nu blir det sängen, i morgon får man sova ut..eller hur man nu säger..
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda..
Längtar tills Onsdag. Då är de jul med mamma, sis och mormor <3

Natti Natti folks. Ta hand om varandra.. i morgon kan det vara försent !!! // Linda

( Spelas på högsta, sjukt bra !  )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar