fredag 28 januari 2011

Fredag Kväll/natt =)

 Då sitter ja här igen, jag den SEGA! 
Sämst på att blogga, men ska försöka göra mitt bästa.. 


Hänt saker sen sist.. 


Fått ett Timjobb på FT vätterbyggden :), så nu skottar vi tak för full rulle.. =) 
Sjukt kul faktiskt, tur man har dom goaa grabbarna på taket som gör att dagen går fortare.. 


Så nu har man varit sjuk en vecka, så tänkte satsa på att jobbar på Måndag igen..
Beöver pengarna.. Så bara att lägga på en rem och jobba.. 


Denna helgen sitter ja hos min underbara kusin och har mys :), ikväll va vi nere hos syrran och kollade tv och åt tacos .. Lillebror va där också. 
Började nästan gråta när jag skulle gå.. 
Han stog där i dörren och sa till mig att han älskar mig jätte mycket och vill inte ja ska gå hem.. Usch, det innebär att ja är en dålig syster som aldrig tar mig i kragen och umgås med dom små syskonen lika ofta längre =( Fy på mig!!!


Nej nu ska ja ta min hosta och illamåående till fånga.. För i morgon är det Lördag och det ska bli parteeeey !! Så måste må bra i morgon.. 


NattiNatti folks.. Ta hand om varandra och  slösa inte energi på folk som inte är värda det :)


// LindaSandberg 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar